Що робити, якщо в “Дії” не генерується COVID-сертифікат про щеплення?

Ви пройшли повний курс вакцинації, зробили запит на створення сертифікату про щеплення від коронавірусу і несподівано для себе отримали статус “Немає даних про вас”? Приводимо нижче алгоритм наступних дій.

Якщо ви робили запит за допомогою мобільного застосунку “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія”.

Якщо і на порталі ви отримали відповідь “Немає даних про вас”, зверніться до сімейного лікаря або до медичного працівника, який робив вам щеплення. Вони мають перевірити ваші персональні дані:

  • ПІБ українською та англійською мовами (як у паспортних документах).
  • РНОКПП – реєстраційний номер облікової картки платника податків (раніше більш відомий як ІПН – індивідуальний податковий номер).
  • УНЗР – унікальний номер запису, що вноситься до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію кожного громадянина України.
  • Дата народження.
  • Актуальний номер телефона.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю (або декларації) в системі або збігу з профілем іншої людини.

Якщо після запиту на COVID-сертифікат ви отримали статус “Помилка при генерації сертифіката”, також зверніться до вашого сімейного лікаря або до працівників медичної бригади, які робили вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, описані вище.

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, але “Дія” вам показує статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний”, зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли в систему. Після цього треба оновити застосунок “Дія” на телефоні та надіслати повторний запит на генерацію COVID-сертифіката або зробити це за допомогою порталу “Дія”.

Ви отримали статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний” з приміткою “Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення”. Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за кордоном, сформувати COVID-сертифікат в Україні поки що не можливо.

На ваш запит ви отримали статус “Номер партії вакцини помилковий”. Зверніться до лікаря, який вас щепив і робив медичний запис про вакцинацію в електронній системі охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно.

І, нарешті, у випадку, коли ви бачите статус “На жаль, сталася помилка”, звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.

Нагадуємо також, що відтепер на порталі “Дія” можна згенерувати COVID-сертифікати на підставі ПЛР, про одужання та дитячий (для дітей віком від 12 років).